Általános Szerződési Feltételek
Hatályba lépés ideje: 2022. december 23.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Webáruháznak, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásunkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve! A felhasználók a Webáruház használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a Webáruház használata során az ÁSZF rendelkezései irányadóak.
A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF), tartalmazzák az Debtoys Bt. (a továbbiakban Szolgáltató) által üzemeltetett honlapon www.mesesjatekok.hu internetes üzletben (továbbiakban Webáruház) történő vásárlás (ideértve a Webáruház működésével, a megrendelésekkel és a teljesítéssel kapcsolatos) szabályait, továbbá a vásárlót (továbbiakban Felhasználó) megillető jogokat az alábbiak szerint:
Webáruház címe: | www.mesesjatekok.hu |
Szolgáltató adatai: |
|
Cégnév: | Debtoys Bt. |
Székhely: | 4033 Debrecen, Fülöp utca 42/2. |
Telephely: | 4029 Debrecen, Szappanos utca 20. |
Cégjegyzékszám: | 09-06-016119 |
Nyilvántartást vezető cégbíróság: | Debreceni Törvényszék Cégbírósága |
Statisztikai számjel: | 25504824-4765-117-09 |
Adószám: | 25504824-1-09 |
Bankszámlaszám: | 11600006-00000000-85210790 |
Számlavezető bank: | Erste Bank Hungary Zrt. |
Ügyfélszolgálat elérhetőségei: |
|
Levelezési cím: | 4033 Debrecen, Fülöp utca 42/2. |
Telefonszám: | 06-70/388-8576 |
Email: | info@mesesjatekok.hu |
Tárhely szolgáltató adatai: |
|
Cégnév: | DUAL P SYSTEMS Bt. |
Székhely: | 4029 Debrecen, Szappanos utca 3. |
Email: | info@dualp.hu |
Szerződés tárgya:
A Webáruházban megtalálható valamennyi árucikk.
A Webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a forgalmazott termékek nevét, leírását, a termékekről és/vagy azok csomagolásáról fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek, színben és feliratozásban eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szolgálnak. Nem vállalunk felelősséget a Webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
Vételár:
A Webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, melyek az üzemeltető cég alanyi adómentessége miatt ÁFÁ-t nem tartalmaznak. A feltüntetett árak visszavonásig érvényesek. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
Adásvételi szerződés létrejötte:
Ha a Felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a Felhasználó és a Szolgáltató között.
Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
Megrendelés menete
1. Regisztráció
A Webáruházban történő vásárlás regisztrációhoz kötött. A Felhasználó regisztrálni legegyszerűbben a Webáruház jobb felső sarkában található „Saját fiók” menüpont megnyomásával, majd a „Regisztráció” menüpont kiválasztásával tud. Sikeres regisztrációt követően a Webáruház egy aktiváló e-mailt küld a Felhasználó által megadott e-mail címre. Regisztrációja megerősítéséhez kattintson az aktiváló e-mailben lévő linkre.
2. Termék kiválasztása, kosárba helyezése
Webáruházunkban a termékeket két féle módon kereshet, a jobb felső sarokban lévő kereső, vagy a baloldalon lévő kategóriák segítségével. A termékek kosárba helyezése a „Kosárba” gomb megnyomásával történhet.
3. Kosár megtekintése
Miután egy terméket a kosárba helyezett a rendszer automatikusan mutatni fogja kosara tartalmát. A rendelni kívánt mennyiséget a +/- gombokra kattintva tudja beállítani.
Kosara tartalmát bármikor megtekintheti a jobb felső sarokban található „Kosár” gombra kattintva.
4. Szállítási mód kiválasztása
Felhasználó itt választhatja ki a számára megfelelő szállítási módot és itt kell feltüntetnie telefonszámát is. Szállítási címet csak futárszolgálattal történő kézbesítés esetén szükséges megadnia.
5. Fizetési mód kiválasztása
Felhasználó itt választhatja ki a számára megfelelő fizetési módot, továbbá itt adhatja meg számlázási adatait.
6. Adatbeviteli hibák ellenőrzése és a megrendelés elküldése
Megrendelés leadása előtti utolsó lépésként ellenőrizheti a megadott adatok helyességét és szükség esetén javíthatja azokat a „Módosít” gombra kattintva. Amennyiben mindent rendben talált, a szükséges nyilatkozatok megtétele után, véglegesítheti megrendelését. A adatbeviteli hibák ellenőrzésének elmulasztása végett fellépő hibás teljesítésért a Webáruházat felelőség nem terheli. Amennyiben a Megrendelő a vételárat hibásan teljesíti a Webáruház jogosul adminisztrációs díjat felszámítani annak korrigálására, melynek összege egyedi megállapodás függvénye, de minimum 300 Ft.
7. Megrendelés visszaigazolása
A megrendelés elküldése után a Webáruház azonnal megküldi a Felhasználó által megadott e-mail címre a megrendelés visszaigazolását, amely a megrendeléssel kapcsolatos minden fontos információt tartalmaz. Amennyiben bármilyen eltérést vagy hibát tapasztal, kérjük, haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunk felé e-mailben vagy telefonon. Hiányos vagy hibás elérhetőségi adatok megadása esetén a megrendelést a Webáruház nem teljesíti.
Felhívjuk figyelmét, hogy telefonos megrendelést nem áll módunkban fogadni.
Adatait bizalmasan kezeljük, és harmadik személynek nem adjuk ki (kivétel a szállításhoz szükséges adatok átadása a futárszolgálatnak)!
Fizetés:
Az adásvétellel kapcsolatosan a vevőt terhelő költségek a termék vételára és a szállítási költség. A Webáruház külön csomagolási költséget nem számol fel.
A megrendelés visszaigazolásában szereplő fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.
A Webáruházban található termékek vételára, valamint a szállítási és kezelési költség minden esetben magyar forintban kerülnek meghatározásra. A Webáruház a megrendelésről AAM-s számlát állít ki lévén, hogy az üzemeltető vállalkozás alanyi adómentes kategóriába tartozik, melyet elektronikus formában (a továbbiakban E-számla) - kivételes esetben papír formában a megrendeléshez csomagolva - küld meg a Megrendelő részére a regisztrációkor megadott emailcímre.
Webáruházunkban a következő fizetési módok közül választhat:
Utánvétes fizetési mód választása esetén bruttó 390,- Ft utánvét kezelési költséget számolunk fel. A futárszolgálattal történő kiszállítás esetén utánvétes fizetésre csak készpénzben van lehetőség.
Előre utalás választása esetén a megrendelés visszaigazolásában találhatóak meg az utaláshoz szükséges adatok. A Webáruház vállalja, hogy a megrendelés beérkezését követő 2 munkanapon át a terméket készleten tartja. Amennyiben ez idő alatt beérkezik utalása, úgy a csomagot a vételár beérkezését követő 1-2 munkanap alatt szállítjuk. Természetesen utalását későbbi időpontban is teljesítheti, de ebben az esetben előfordulhat, hogy a kiválasztott termék az utalás beérkezésére nem lesz készleten, így annak beszerzésére várni kell. Ez esetben 4-5 munkanap szállítási idővel kell számolni.
Felhívjuk Megrendelő figyelmét, hogy a bankfiókban bankszámlánkra történő befizetés nem díjmentes! Amennyiben átutalás helyett valamely bankfiókban kívánja befizetni megrendelése ellenértékét, úgy - az utánvéttel egyenértékű - bruttó 390 forint pénztári befizetési díjat számolunk fel!
Szállítás:
Webáruházunkban a következő szállítási módok közül választhat:
Webáruházunk sávos szállítási költséget alkalmaz, így a szállítási költség összege a megrendelés összértéke függvényében változhat.
30.000,- forint feletti vásárlás esetén a GLS csomagpontra szállítás költséget átvállaljuk, előre utalás vagy online bankkártyás fizetési mód választása esetén!
Webáruházunk jelenleg csak Magyarország területére teljesít megrendelést!
A megrendelt terméket a megrendelés visszaigazolását - előre utalás esetében az utalás beérkezését - követő 1-5 munkanapon belül juttatjuk el a Vásárlóhoz. Fenti szállítási határidő a munkanapokon 12:00-ig beérkezett megrendelésekre érvényes, egyéb esetben a szállítási határidő 1 munkanappal nőhet. A megadottaktól hosszabb szállítási idő esetén ügyfélszolgálatunk felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot egyeztetés céljából.
A kiszállítást a Szolgáltatóval szerződött Szállító végzi, csomagszállító partnerünk az GLS Futárszolgálat (kivételt képez ez alól a debreceni házhozszállítás).
A kiszállítás munkanapokon, rendszerint munkaidőben történik, így kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol hétköznaponként 8:00-17:00-ig elérhető! A GLS futárszolgálat a csomagot 2 alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a futárszolgálat e-mailes értesítést küld a címzetteknek, melyben rendelkezni tud az újbóli kiszállítás időpontjáról, esetleges címmódosításról.
Amennyiben szállítási módként Csomagpontos csomagátvételt jelölt meg, úgy a csomag beérkezése után 5 munkanap áll rendelkezésre annak átvételére.
Kérjük, átvételkor minden esetben győződjön meg a csomag sértetlenségéről! Amennyiben a termékeken, csomagoláson sérülést észlel, kérje erről jegyzőkönyv felvételét. Sérült csomag vagy termék átvételére a Vásárló nem köteles. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli panasz elfogadására a Szolgáltató nem köteles.
Felhívjuk figyelmét, hogy Ön a megrendelés leadásakor nyilatkozatot tesz, miszerint tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküdésével fizetési kötelezettsége keletkezik! Ebből adódóan amennyiben futárszolgálattal történő kiszállítás esetén csomagját nem veszi át és az visszakézbesítésre kerül részünkre, úgy a szállítási díj kétszeresét számlázzuk ki Önnek, melyről a kiállított E-számlát a regisztrációkor megadott emailcímére küldünk meg! Amennyiben a kiszámlázott díj kiegyenlítése nem történik meg, úgy a tartozás behajtásával kapcsolatos minden nemű költség - ügyvédi díj, végrehajtási díj stb. - Önt, azaz a megrendelőt terheli!
Debreceni szállítási cím esetén, amennyiben Ön szállítási módként a debreceni házhozszállítást választotta, úgy megrendelését saját gépkocsinkkal szállítjuk ki munkanapokon 08:00 és 16:00 között, előre egyeztetett időpontban Debrecenen belül (a Debrecen tábláig). A vételár kiegyenlítése debreceni kiszállítás esetén történhet előre utalással vagy készpénzben a csomag átvételekor.
20.000,- Ft feletti megrendelések esetében a debreceni kiszállítás saját gépkocsinkkal ingyenes.
A megrendelt terméket munkanapokon személyesen is átveheti székhelyünkön - Debrecen, Fülöp utca 42/2., leghamarabb a megrendelés feldolgozását vagy az átutalás beérkezését követő munkanapon, előzetes egyeztetés után. Kérjük, vegye figyelembe, hogy Webáruházunk nem rendelkezik üzlethelyiséggel, így csak és kizárólag csomagátvételre van lehetőség, vásárlásra nincs!
Elállási jog
Amennyiben a termék átvétele után Ön úgy dönt, hogy mégsem kéri azt, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Debtoys Bt. 4033 Debrecen, Fülöp utca 42/2. vagy info@mesesjatekok.hu. (Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is, amelyet jelen ÁSZF mellékletében talál meg.)
Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek a miatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni az alábbi címre: Debtoys Bt., 4033 Debrecen, Fülöp utca 42/2. vagy átadni székhelyünkön. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Tehát, ha Ön a terméket a kipróbáláson túl használatba vette vagy csomagolását kibontotta, úgy nem jogosult az elállási jogát érvényesíteni.
A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát:
- Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
Kellékszavatosság, termékszavatosság és jótállás
Kellékszavatosság
Ön a Debtoys Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Debtoys Bt. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot
Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatosságot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. Termékszavatossági igényét Ön a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Hibás teljesítés esetén a Debtoys Bt. 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján egyes tartós fogyasztási cikkekre (10.000,- Ft érték felett) 1 év jótállást vállal, melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása. A hatályos jogszabályok alapján, a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell a megfelelő eltérésekkel alkalmazni. Jótállás esetében is a négyféle ún. szavatossági jog illeti meg a fogyasztót: a kijavítás, a kicserélés, az árleszállítás, a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás).
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
A fogyasztó nem érvényesíthet szavatossági (illetve jótállási) igényt, ha a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett. A jogszabály előírja, hogy minőséghibás vagy csökkent értékű áruk értékesítése esetén a vásárlót tájékoztatni kell a minőségi hibáról, amely miatt leértékelték. Emiatt utólag nem élhet reklamációval a fogyasztó, de más miatt igen.
Szavatosság és jótállás igénybevételének módja
Ön bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét telefonon és/vagy ügyfélszolgálatunknak küldött levélben, vagy elektronikus levélben (elérhetőségeket az ügyfélszolgálat elérhetőségei pontban talál).
Ekkor a levélnek tartalmazni a kell:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Ha a Szolgáltató a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
Ezt követően a lehető legrövidebb időn belül vissza kell jutatni a hibás terméket részünkre, hiánytalanul, eredeti csomagolásban, mellékelni kell hozzá a számlát vagy annak másolatát. Amennyiben a termék a szállítás során sérült, úgy kérjük, mellékelje a futárszolgálat munkatársával készített jegyzőkönyvet is, egyéb esetben nem áll módunkban reklamációt elfogadni.
Amennyiben a jótállás alá tartozó termék gyári hibás és Ön az átvételtől számított 3 munkanapon belül él a csereigényével, vagy a termék a szállítás során sérült, úgy a lehető legrövidebb időn belül kicseréljük azt, vagy amennyiben erre nincs lehetőség, úgy visszatérítjük a termék vételárát.
Egyéb, rendeltetésszerű használat mellett, de később jelentkező gyári hiba esetén vagy jótállás alá nem tartozó termékek esetében a szavatossági sorrend alapján járunk el, miszerint elsősorban visszavesszük a terméket javításra, amennyiben 15 napon belül nem javítható úgy a terméket cseréljük. Másodsorban, ha a termék cseréje nem megoldható, úgy árleszállítást ajánlunk fel. Harmadsorban pedig amennyiben a hibás teljesítés más módon nem orvosolható, visszatérítjük a termék vételárát.
A javított termék vagy cseretermék újbóli kiszállításának költségét természetesen átvállaljuk, de a hibás termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni!
Panaszkezelés, jogviták
A termékkel kapcsolatos kérdéseivel, észrevételeivel illetve panaszával kapcsolatosan jelen Általános Szerződési Feltételeinkben megadott elérhetőségeinken veheti fel a Szolgáltatóval a kapcsolatot. A beérkezett panaszokat a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, melynek egy másolati példányát legkésőbb érdemi válaszával egyidejűleg megküld Önnek. Panaszát a Szolgáltató a beérkezését követően, legkésőbb harminc napon belül írásban megválaszolja.
A Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Fogyasztói jogvita esetén a Ptk. rendelkezései szerint fogyasztónak minősülő vásárló, a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710
Fax száma: (52) 500-720
Név: Nemes Brigitta
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu;
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Amennyiben a fogyasztó panaszát vagy minőségi kifogását a webáruház nem, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően kezelte, illetve egyéb, a fogyasztói jogot sértő hibát vétett, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A lakóhely szerint illetékes járási hivatalok listáját és elérhetőségeit a www.jarasinfo.gov.hu oldalon érhetik el. Egyes esetekben (így webáruházakat érintő bizonyos jogsértések esetén is) az eljárást a megyeszékhelyek járási hivatala folytatja le. További információt a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag oldalon talál.
A személyes adatainak kezelésével kapcsolatos panaszokkal az adatvédelmi hatósághoz fordulhat, amely elérhetősége a következő:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu
Egyéb rendelkezések
A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et a Felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. Az ilyen módosítások a weboldalon történő közzététellel egyidejűleg lépnek hatályba és a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre vonatkoznak.
A Webáruháznál nincs hatályban egyéb magatartási kódex és a jelen ÁSZF sem utal egyéb magatartási kódexre.
Mellékletek
ÁSZF letöltése